tränatränaträna

gymmat, duschat och ätit.. latar mig just nu i sängen väntar in Grey's Anatomy, efter det blir det sömn. börjar 8.20 imorgon och slutar 17.00 tuff dag. direkt efter skolan kommer min pappa och hämtar mig sedan åker jag direkt till gymmet för ett pass 17.35. mår bra ytav all träning. love it. blir tyvärr ingen träning Fredag-Lördag, men men någon dag måste man ju vila. kommer få fett ångest dock. och raslös, men kommer ha annat för mig, sååååååå med det vill jag också säga att jag inte kommer kunna blogga under helgen, sista inlägget kommer väl på fredag morgon eller något spännande :) Puss på er hörs senare.


 
träningen börjar ge med sig nu, snart sååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0