I wonder if it shows. .

slutade 17, hemma för en halv timme sen sjukt att komma hem från skolan 18 ? liksom liiiiiiv, jag har ett liv!!!!! iaf fick sällskap(i telefonen) av min älskade bästaste frugi såklart!  ååkte förbi henne i stuvsta haha sjukt kul satt på bussen och vinkade till henne och skrattade som ett as så typsikt oss, sen fick jag den sjuka kommentaren från såklart sjukaste frugi

M. Sjukt att man slutar skolan 5 och kommer inte hem förrens 6!!
E. Nej jag vet! man missar ju bolibompa

och jag skämtar inte hur seriös hon var när hon sa det, jag höll på att döööö av garv!!

skolan flött iaf på skönt nog, ingen matematik vilket betydde 2½ timmes håll timme, woooho vad skönt! efter det var det en halv lektion Samhälle teknik, och 15.05 Skolfotografering, det blev nog bra.  Sen bar det av mot Idrotten, hade typ fys eller Bodypump som det typ hette(?) man hade tyngder och körde hela tiden knappt någon vila, sjukt jobbigt men så skönt, behövdes verkligen!! nu kurrar magen men ska nog bara äta något ägg idag, sen kolla tv och sova. ingen speciell läxa thank good! (egentligen har vi men inte ngt stort)  hörs hörs, blev väldigt långt.

"And under water now i can breath it never felt so good. Cause i can feel it coming over me
I wouldn’t stop it if i could."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0