fresh

RANDOM:
Sagt nej till samlag? Oja.
Varit medvetslös? yeah eller aa..
Hånglat med någon riktigt ful? donno haha säkert.
Hånglat med fler än 75 pers? men nej.
Hånglat med fler än 10 pers på samma kväll? återigen nej
Gjort något dumt? klart
Gjort något du verkligen ångrar? jaaaaaaaaa..
Blivit full på ett släktkalas? haha nej. har trotsallt lite vett i huvudet.
Varit full i skolan? nej men bakis
Blivit portad ifrån en krog? nope.
Varit otrogen? näe
Varit nykter på nyårsafton? eh ja ?
Slagit sönder en tv? nära in på..
Önskat att du var av det motsatta könet? aldrig. dem har ju ingen hjärna :o ?
Varit gravid? haha nej.
Fått barn? ja men jag har inte varit gravid, men halåååååå?!
Överdoserat? Nej, eller godis kanske ?
Åkt ambulans? Never.
Gjort något olagligt? yeah..
Blivit polisanmäld? Neverever
Slagit ner någon? ja jag är gangster 
Skämts över dina föräldrar? näe
Skämst över dig själv? ja
Ätit ifrån en papperskorg? Men fifan NEJ!

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? jag ?
Såg dig gråta? oj donno.
Fick dig att gråta? hemligt.
Du gick på bio med? Mila.
Du var och shoppade med? Katti och brudaarna :)
Skällde på dig? Säkert pappa, haha eller mamma förresten
Skickade ett e-mail? men vafan vet jag reklam skit...

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt jag älskar dig och menat det? Japp.
Bråkat med din flickvän/pojkvän? nej, men klart?
Tagit droger? nej jag är en ängel.
Vad är du mest rädd för? att komma någon nära och blir sårad..
Vilka kläder sover du i? trosor..
Vart vill du gifta dig? tror straaaanden :)
Vad hatar du verkligen? mycket..
Varit kär? Japp, en gång.
Är du ett hälsofreak? om du räknar godis som hälsosamt så ja!
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? nej eftersom jag bara varit kär en gång?
Vill du gifta dig? Ja, när jag blir stor eller hittar den rätta..
Vill du ha barn? Oja, vid 28-30 ?

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Ja
Köpt någonting? Japp, tågbiljetter(?)
Varit sjuk? jupp..  eller smått
Sjungit? Klart
Velat säga till någon att du älskar den? Nej för det gör jag redan hela tiden, till min familj.
Träffat någon ny? Japp....
Saknat någon? Japp.
Kramat någon? MM
Kysst någon? Nej
Haft sex? Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0