ta tjuren i hornen och hålla dem hårt.

Moj moj, är så sjukt trött ögonen överger mig snart.. bööööl! ullared på tv och jag tror jag vet någon som kollar, mohaha :) kom till centralen 16.10 idag sen fick jag åka vidare till M&m's mammas jobb för att lämna nyckeln jag glömde ge tillbaka innan jag åkte, klant aså. men men nu är det löst, guldet sitter och kommer alltid sitta kvar, smilegroparna kommer fram så fort jag tänker på det.. varmt om hjärtat! har matte prov imorgon suuuuuug min kuk, har inte pluggat matte på två veckor, eller mjo försökte i en halv timme men nej gick inte, har tappat suget totalt, blir väl IG imorgon med som på förra provet, seriöst måste göra något åt det men orkar inte just nu bara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0