I could never be your women.

hola! idag hade jag första dagen med SP, gick bra och sjukt roligt så härliga personer!  efter skolan drog jag till gymmet skulle gymma men NEJ jag hade glömt skornaså hoppade in och chillade i solariumet istället. blev 18min, sen har man fått färg igen, ska sola några gånger nu innan jag drar så jag får en bas..... yey! bara 28 dagar kvar inte långt. denna vecka blir nya med SP sen tema vecka sen två vanliga veckor och sen(ochsenhaha) blir det bye bye sweden! men nu toaletten !!!!!!! caio.

Kommentarer
Postat av: rebecca

du går in på tre.se, där finns det länkar till iphone. Jag har tre total för 699 kr i månaden.

Sen står allt du behöver veta på sidan.

Du har fri surf, kan besöka bloggar facebook använda youtube, gå in på vilken internet sida du vill.

Samt använda dig av ja den har tamefan ALLT du kan tänka dig.



Den gör livet enklare ;)

2009-11-16 @ 20:45:41
URL: http://rks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0