många listor..

Namn - Martina Margareta Lissäng
Födelsedag - 2 Juni
Ögonfärg -  Grön/blåa
Hårfärg -  Blond
Längd - 171 cm
Högerhänt/vänsterhänt - Höger
Värsta ovanor - många
Stjärntecken - Tvilling
Skostorlek - 38-39
Är dina föräldrar skilda - Aldrig varit gifta.
Skor idag - Shepards
Rädslor - Döden, ensamhet och sårad.
Mål för året -  detta år ? det är lite hemligt.
Mest använda fras på msn - okej?
Det första du tänker på när du vaknar - NEJ!  
Mest saknade minnet - oj många..
Favorit Färg - Blå & svart
Mat - Tacos fan..
Sport - Hockey & fotboll
Djur -  Hundvalp
Glass - vanilj
Affär - Zara
Sallad - Grekisk
Skådespelare - Snyggast. Gerard Butler, så min!
Låt - I can wait forever - Simple plan
Nummer - 1
Årstid - Sommar, men aa vinter är mysigt ibland.
Parfym - betty boop, skit grej?
Kroppsdel på motsatta könet - oj haha allt :) ?
Vad vill du bli när du blir stor - Rik, hemmafru.
Hur vill du dö - I sömnen
Vem av dina vänner är mest högljud - Ehm?? jag umgås bara med högljuda ! palla va tyst?
Vem får dig mest att skratta - Mina närmaste brudar, yao!
Vem har du känt längst -  Micke & Madde. bäst
Vem är blygast -  hum ? ingen?..
Bästa känslan - Kärlek.
Värsta känslan - Ensamhet & osäkerhet
Vart vill du bo i framtiden - USA
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara -  hum.. donno hyffsat nöjd.
Varit kär - Ja, en gång.
Blivit dissad - Japp..
Rymt hemifrån - Aldrig.
Föreställt dig ditt ragg naken - haha ja !!
Skolkat -  NEJ?  hahahaha.
Tänkt på självmord - I dem allra svåraste stunderna kanske? men skulle aldrig någonsin göra det..
Sovit utomhus - Jaa
Varit otrogen - nja..
Sett en död människa - Nope eller I dont hope so.
Druckit alkohol - Aldrig. vad är det??
Ätit sushi - En gång..
Varit på en scen - Of course!
Snattat - Förlååååååååt!!!
Blivit nerslagen - Nej ingen kan slå ner mig, jag hinner förre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0