jag raggar på munkar..

idag fick jag bestäma mat det blev Raggmunkar med fläsk och sylt, Mums! me love... men iaf när jag kom hem från skolan så började jag plugga samhällstentan och ja lite kvar men sitter nog kvar i skolan imorgon och gör klart den så man kan få hjälp.. så skönt att religion tentan är klar och inlämnad, stenen is gone! wohooooo. living the dream. nej inte riktigt. Idag ringde även min fotbollstränare och fråga om jag ville spela några matcher? och ja vem tackar nej till det inte jag, iaf när det gäller inomhus säsongen!! de är ju skit kul. att slänga sig vid målet som ett mongo. hahahahah! nej nu ska jag lukta på den goda doften av nygjorde raggmunkar. MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, du känner ju själv om du har något liv eller inte.. ;)

Jag hade inge bättre för mig så ja svara på frågor.. Haha

2009-12-03 @ 21:41:18
URL: http://magnificent.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0