you said that you would try to change

har bestämt mig för lockigt hår imorgon, yeah lite rockigt eller? ..  aja. nu har jag iallafall gjort mina 100 situps.. måste bara berätta att Idrotten idag var väldigt rolig, fotboll faktiskt.. kan ni tro det!! nej men jag verkligen älskar idrotten i skolan?aså ni som gick med mig i aspudden tappar nog hackan när ni läser det här, för skolkade från varje Idrotts lektion eller okej fejkade antinge skadad eller så var jag skadad.. men iaf. imorgon blir dagens "ta sig igenom" Matematik som vanligt, usch verkligen inget favorit ämne måste jag säga räknar varje hundradel tills satmaran säger "alltid lika kul att ha er här men nu slutar vi tyvärr.." man ba YÄÄÄÄS bitch äntligen!! och springer ut.. eller okej varför skulle jag springa? .. nej nu stretcha sen morgondagens outfit sen blir det krypa ner i sängen och sussa! Godnatt..



Ett litet PS. jag saknar David, hihi! bara för att så lägger jag in låten som jag lyssnade på hela natten jag sov hos honom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0