today is today

något lustigt hände imorse eftersom jag inte hann kolla klart på filmen igår innan jag skulle sova så var det lustigt att när jag vaknade ärir frukost och sätter på tvn, ja då börjar filmen där istället haha! så satt där och bara njöt. . mohaha. sen kom Emma vi gick ner till centrum och åt, måste ju äta när man är sjuk? roliga är att hon också är sjuk, ja jag vet bästa vänner och samtidigt???  det var lustiga grejen nummer 2.. iaf mycket snack och tjock mat, sen var det bara skiljas åt och hem och vilavilavila..  det roligaste var samtalsämnet. yeah!  något liknande.

Står vi mjölkhyllan inne på Konsum.
E. Jag måste träna. . !
M. Jaa! jag med aså jag har typ gått upp jätte mycket nu när jag varit sjuuk..
E. Nej alltså TRÄNA!!
M. Jaha HAHAHAHAHAHAH!

båda dör av garv tills vi ser att någon står där bakom all, mjölk fil och aa alla varorna och han har typ hört allt vi snacka om .. fyfan vad kuuuul för honom!!

Jag är så lycklig att jag har mina korkade vänner, ni har väl hört uttrycket "ett gott skratt förlänger livet!" för mig är det "flera skratt förlänger livet!" hahahahha fyfan vad jag älskar er ETC!


Kommentarer
Postat av: tina,tina

and we're blessed to have you bestest

2009-09-17 @ 13:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0