svenska hjärtan

nu är det nog dags för sängen(sova alltså).. har bara segat sen jag kom hem, skönt värre. börjar 08.20 imorgon, så räcker väl att vakna vid 0740, Sov morgooon! woho? eller.. jaja. inte så speciellt lång dag imorgon, men ska stanna kvar i Huddinge efter skola för jag och M ska käka & sen till Bibloteket för att plugga gärnet, det låter kul visst? troo mig vi kommer göra det kul haha! alla kan om dom vill, är det inte så? btw vill ni veta en hemlis?? jag har hällt i mig två skålar med Nesquik, hihi *busigt* visst ser paketet töntigt ut, men ni kan inte påstå att det är äckligt! mums säger jag bara.. nej nu ska jag sova.. vi hörs imorgon! Puss, sovgott..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0