She's gotta way

Usch mår piss.. oooorkar inte må så hääär?!!! mitt huvud kommer typ explodera när som helst.. ätit onyttig middag två dar på raden, vilket gör att jag måste träna stenhårt när jag blir frisk just nu orkar jag knappt röra mig eftersom hela kroppen smärtar. om ni ba visst hur jag mår. .  vill ha té men inte ens det orkar jag göra, baaah! blir hemma imorgon också vilket gör att jag måste super plugga, sen på onsdag måste jag på engelskan sen för jag väl åka hem om jag inte blivit bättre men det tar vi på onsdag, en dag i taget. Nuska jag krypa ner i sängen, eller vem lurar jag, jag ligger redan ner bäddad i sängen. med detta inlägg säger jag godnatt!


Visst ser jag pigg ut.. ?


Kommentarer
Postat av: donken

tråkigt att höra :/

2009-09-15 @ 00:23:52
Postat av: Martina

yes :(

2009-09-15 @ 00:26:45
URL: http://willyoubethere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0