pluggtimme

nej inte riktigt än va!! vid 17-19 ska jag plugga sataaan ! ska skriva 3 sidors uppgift och sen lite matte. kul! nej men behöver det fan.. eftersom jag behöver brors data så har jag bestämt dem två timmarna när han är på uppkörning. wiho! var helt död imorse donno why ?! AAAJ nackspärrr !!!!  aja mår bättre om man kan säga så?  jadå inte lika dålig som förrut iallafall. Det glädjer mig också att min klass typ vann Frilufsdagen, eller aa tror det !! haha. nu ska jag chilla kanske en film till?  hm, tycker jag låter som en utmärkt idé! Puss.


Btw, jag ska gå på MJ-The movie med denna sötnos i Okt!!


Kommentarer
Postat av: madde

hur gick de på uppkörningen för kribbe? :)

saknar er ! <3

2009-09-17 @ 17:48:23
URL: http://magnificent.devote.se
Postat av: Martina

tror jag uttryckte mig fel, han körde bara med en lärare :) det gick utmärkt för första gången :D saknar er sjukt mycket med, STORpojken hälsar ! <3

2009-09-17 @ 18:04:49
URL: http://willyoubethere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0