Feel this

denna dag har varit så otroligt rolig och sköööön :) spåårade lite vid slutet då vi alla var hyffsat trött, men nu måste jag plugga som vanligt inte en ända dag man får ta det lungt och ba njuta va att inte ha läxor NEJ!!!! varje fucking dag, vart har jag kommit fängelset, skolan är väl för fan till för att plugga i och inte ge oss en massa skit på fritiden.  Men just nu lockar One tree hill som vaaaaanligt! nej nu får jag ta tag i mig själv och detta naturpluggeri. imorgon är det skolfoto, min nya spetsklänning får åka på har jag bestämt mig för. woooho! premiär på den, juste en Btw idag har Grey's Anatomy premiär är de någon mer än jag som kommer sitta bänkad framför tvn, 21.00 !? :)

"Can you feel this, my heart beating out of my chest."
damn you.


Kommentarer
Postat av: Mila

Klart! Älskar greys anatomy, :D <3 <3

2009-09-30 @ 17:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0