You have to think outside the box.

Tjena, är hemma! efter mkt gående med jacqueline, kul att träffa henne igen.. och se figos hundvalp fick jag även såååå söt, voff :) nu sitter jag i brorsan rum med pöjken.  nu drog han ett skämt HAHA. var faktiskt kul . .  ovanligt? nej men iaf, ikväll blir det tidigt saaaaaajk funderar på att gå ner och köpa en fet chipspåse och käka upp på en kvart... eller ska jag slava brorsan polare som kommer och be dem köpa hum? ja mer motion behöver jag ju inte för idag, utan mer fett så aa !!!!! men see yah.






Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken linje ska du byta till?:)

2009-10-27 @ 15:34:32
Postat av: Martina

Blir SPSP hoppas jag annars SMEK.

2009-10-27 @ 23:00:24
URL: http://willyoubethere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0