blues

halooooo träningsvärk.. aså har till och med träningsvärk i halsen illa?.. att man ens kunde det haha. men imorgon blir det gym igen iaf och sen resterande dagar förutom fredag men annars kör jag hårt i helgen också. trimmad och fin till resan så :) och inget onyttigt ska passera min mun heller.. greatness! tisdag imorgon gud vad det går långsamt känner jag haha. vill ha helg sen att dem två andra veckorna ska bara flyga! så jag kan sätta mig på ett flygplan och flyga :)  haha.. nej men längtar på att få komma bort. men det ska jag inte tjata ihjäl er om. men iaf innan jag reser är detta ett måste:


* Färga håret blondare.. 
* Sola.. x antal gånger..  
* Hudlotion..
jaja... ska köpa en massa skit iaf.



life is life.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0