lista

Detta gjorde jag…

för 16 år sedan (1993):
Föddes, på huddinge sjukhus. Wiho!! :)

för 11 år sedan (1998)
Hum.. jag slutade på dagis och började senare det året på sexårs, tror jag. japp! sen började jag med fotboll. haha.

för 6 år sedan (2003)
Jag började jag fyran. åkte till Turkiet för första gången med mamma. Och träffade två underbara familjer där.

för 4 år sedan (2005)
Gick sista terminen i femman eller vafan vet jag fisk minne!!!!!!!!! men jag slutade iaf med hockey detta år, mitt livsmisstag..

för 2 år sedan (2007)
Amen tjena 2007! detta år vann jag Gothia, SM både inomhus och utomhus och sedan massa andra tuneringar som ST, S:t eriks cupen och kronfågel mm.. med mitt dåvarande lag AIK. Dessutom gick jag sista terminen av sjuan och skulle börja åttan.

för 3 månader sedan (september 2009)
Hmm, jag hade gått 1 månad i gymnasiet fått en känning på nya skollivet. FYFAN!

igår
Pluggade jag hela dagen inprincip? 

idag
Tja sov morgon!
sen hem plugga efter skolan.

i morgon
Skolan, simma och plugga. och chilla gaalet ovanligt för en fredag va?!

om 1 år (2010)
Går jag andra året på gymnasiet har mognat och har kvar mina närmaste vänner.
Jag kommer ha en asrolig sommar och aa livet kommer leka helt enkelt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0