Kul visst? ..

Jag har insett att min senaste kyss: ?
Jag pratar: väldigt mycket..
Jag tycker om: Kläder & Skor.
Jag avskyr när folk: sviker..
Min bästa vän är: Frugi, Twini & Elias.
Min första vän heter: Madde&Micke.
Kärlek är: underbart
När jag borstar tänderna: gör jag miner i spegeln..
När jag lagar mat: kan det bli bra..
Jag tänder på: killar ?
Det sexigaste yrket är: Hockey proffs må jag säga!!
Det är charmigt när: någon man tycker om pratar om känslor...
Jag är rädd för: Ormar&Spindlar!!
Den värsta känslan är: Ångest.
Den bästa känslan är: Att vara kär.
Jag är bäst på: allting haha!
Jag är sämst på: Ingeting haha!
Om jag va ett djur skulle jag vara: hundvalp..
Jag kommer alltid att vara: Martina den fina..
Det finaste som finns är: familjen&vänner!
I sommar: Njöt jag av att det var sommar..
Sist jag grät var: väl till en romantisk film..
Jag kan: mycket..
Jag kan inte: vara ensam (sällskapssjuk)
När jag vill tänka går jag: ut och går.
När jag bakar så bakar jag: cbrukar inte baka men blir väl oftast kladdkaka.
Min mobiltelefon är: mitt allt!
När jag vaknar på morgonen: tvingar jag mig upp.
Innan jag går och lägger mig: tänker jag.. ?
Just nu tänker jag på: *Hemligt*
Bebisar är: 
sööta.
Idag har jag: gått i skolan, tvättat.
Ikväll ska jag: plugga och kolla film.. :)
I morgon kommer jag: hälsa på min förra skola!
Jag vill verkligen: bli sjuk..

Tråkigt men är så trött och grinig så aa orkar inte.. men men ska kolla Batman nu. har aldrig sett den så ska bli kul, vi hörs innan jag går och lägger mig. Puss!


Jag och älskade Mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0