underbar kväll med bästavän.

Kom precis hem, blev lite stressad i förmiddags eftersom Elias ringde mig och bad mig ta ett tåg som gick en halvtimme innan mitt riktiga och 25 min hade jag på mig att fixa mig, men jag klarade det och mötte upp Elias, sen drog det mot honom. Körslaget var grymt roligt, så imponerande! grymt sällskap. hihi! nu ligger jag i soffan helt sluuut, min mensvärk taaar dööööööd på mig! fuck. ääääär så sjukt taggad inför imorgon, vi har inget att förlora och jag kommer ha så sjukt mycket adrenalin i kroppen. nu ska jag sova! Puss, alla fulla tonåringar(?) 

Bilder från kvällen, innan, tv4 (bögen?) så söt, bästavän, börjar,
Amy's lillasyster jag och Amy Dimond, Jag & älskling.


    

  

BTW. Elias har jag sakt hur mycket jag äääääääälskar dig?! ett antal gånger, ända från hjärtat älskling! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0