Tonga.

nu var det detta paradis tur för Tsunami & Jordskalv. aså what? gissa om jag blev chockad när jag fick höra på radion. Tänkte direkt på mina älskade b-vänner, som är tonganer och har all sin släkt där, så slängde iväg ett sms till tina på direkten. Hennes släkt mådde bra efter Tsunamin deras mamma hade ringt, men när dem fick reda på Jordskalven, ringde dem men fick inte tag på någon. Hela Tongas telefonlinje var helt döööd. Hemska värld, hur kan det hända? men deras släkt hoppas jag mår bra och inte drabbats något av det hela. men tror de kan bli lite svårt att inte drabbas det minsta eftersom Ön/landet är hyffsat litet. Har aldrig varit där men älskar ändå det landet. hum? hur kan det komma sig. Kan det vara så att jag spått in i framtiden och sett en semester där med mina bästavänner, en grymt bra en! men det jag ville komma till hoppas alla i Tonga mår bra!  love.

 


Kommentarer
Postat av: tina, tina

AW, fan va snyggt inlägg XD!

hörru! mamma fick tag på mormor, de alla lugna bananer!!!! (RELIEF rELIEF!)

eftersom lander är så osynlig är median i sig så sjukt synligt att dom ens är kunniga om att EN av tongas öar (som de finns 100tal av) o som tydligen såklart låg längst bort från tonga, de va dom som blvit drabbade, men dom säger bara tonga.... :D



dom måste ju vänta tills vi anlänt dit för att visa vår svenske partypinlga för att rocka stället, innan stället pajas ner av nåt dumt jordskalv? :D <3

2009-10-02 @ 23:54:11
Postat av: Martina

skööööönt och höra !! :) jaaamen precis baaaa oooh shit aldrig hört talas om de där landet så dem nämner hal för cool hetens skull :P exakt så jag tänkte jag måste ju komma ditt och göra det osäkert innan :D <3

2009-10-02 @ 23:59:37
URL: http://willyoubethere.blogg.se/
Postat av: tina, tina

haha, klockrent, osäkert ska de va ! ;) <3

2009-10-03 @ 00:11:29
Postat av: C

Baby, söööööt! Jag vill bara rätta till tina som sa 100tal, det är tusentals öar, perfektionist jamenveisst. ni två, älskar mina brudar

2009-10-03 @ 02:00:11
Postat av: Martina

tyckte väl det lät för lite ? hahahahaha. men nu är allt bra ska åka ditt och hjälpa dem bygga upp allt igen sen ska jag åka dit och riva ner allt genom vilda fester :D ni med såklart !!! älskar er<3

2009-10-03 @ 10:12:15
URL: http://willyoubethere.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahah fuckyeah! <3

2009-10-03 @ 13:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0