nattblogg.

nördat sönder med Sexy City, Happy Aquarium... smög ut nyss för att borstatänderna ville inte att pappa skulle höra för han brukar inte bli så glad att jag är uppe sent och sitter framför datan, men aaaa *smög* och nej där satt han uppe och kollade på film.. hahaha ! men sur vart han inte, bad han sjukanmäla mig imorgon då fick jag som svar "- hur länge ska du vara sjuk?, byt linje!" lite skrattandes, fast nu äre så att jag är sjuk, ni skulle inte känna igen min röst i dagens läge, är helt söööönder.... ska nog byta linje ja men de tar vi i ett annat inlägg.. nu ska jag försöka sova vilket inte gick så bra igår natt. Usch! Men Puss på Rumpjaaaan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0