I show you my heart..

Imorgon är det FREDAG. "varje vecka är det helg...." den det var inte den jag skulle sjunga, det var den här "Nu är det fredags mys ... hoppas inte föräldrarna stör(EMORÖST)"  imorgon blir det förmodligen ut i dimman.. men först överleva skolan... där jag ska prata med studievägledaren om att byta linje. woho! så jävla förskyld aså.... måste sluta göra punkterrrrrrr. meeen smelll yooooou later alligateeeeerj! nej blev inte bra. usch! men inte känd för bra humor vilket gör mig så söööööt. mohahah....  ME LIKE ME LIKE, nu kan jag bli känd som PUNKTmartina??? tycker jag låter bra .............................. PUNKT. Nu ska jag knarka tabletter, OKEJ om någon polis läser menar jag inte ordavist! utan ska ta en ALVEDON. eller mja något liknande.... men lagligt jag lovar!


Bara sådär såhär ser min bestis rum ut, mmmm hade inget annat att lägga upp.
 fan vad du kommer garva nu! den ända bilden i mottagna filer också, Moahhahaha!


Kommentarer
Postat av: tina, tina

asså de här va nog de bästa inägget jag läst............

2009-10-22 @ 22:46:01
Postat av: Martina

kul att jag kunde underhålla dig ;)

2009-10-23 @ 10:00:12
URL: http://willyoubethere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0