hatar mitt immunförsvar..

kuuuuuuuuuuuuuuuuul, fick typ sova 0,0,0,0 timmar inatt.. somna inte förrens typ 4 heller eftersom jag låg och hosta ut lungorna halva natten, fyfaaaan säger jag bara....  måstemåstemåste bli frisk, så häller i mig té!  någon som har förslag på hur man boter en eventuell influensa??   min kropp har lagt av den vill inte funka, ilar i hela kroppen ont ont ont.. blir film hela dagen lång. inte ens mat för jag i mig, jag som brukar ääta när jag är sjuk(?) hallååå vad händer......... ingen mat de är liksom jag, jag är ett annat ord för mat!!!!  mår piss. nu ska jag sluta klaga .. kanske lite försent men aja, ni mår ju iaf bra kul! HAREEEEE.


Tog denna bild nyss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0