god MORGON.

det här är tidigaste morgonen jag varit uppe på hela lovet, hade ställt klockan på sju men pappa kommer inrusande kl 6 och jag säger till honom vad gör du här NU, han ba vad snackar du om klockan är 7 jag kollar på honom konstigt och ba har du ställt om din klocka ??????? då går han ut kollar klockan och kommer in skrattandes och säger, oooj haha du får sova en timme till då. MORR :) haha seriöst kunde inte somna efter det men aja, hellre för tidig en för sen, right ?  lite sömn dock, tåget in till centralen går om 44 min, så har varit jävligt snabbt fixat mig och ätit frukost på 26/7 minuter. greatness. men det kommer bli dålig uppdatering dessa dagar jag är borta, där fick ni en förvarning, men på söndagkväll blir allt som vanligt igen! Nu ska jag göra klart det sista, tillexempel mata fiskarna på facebook(nörd) HAHA.. Men vi hörs ha ett fortsatt trevligt lov. Puss på rumpajn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0