banan.

något väldigt komiskt hände nyss. jag tog av mig byxorna för att jag tyckte det var varmt och ville inte ligga i sängen med jeans, när jag gjort de gick jag mot köket för att hämta frukt i detta fall blev det banan. dåå hör jag pappas röst från vardagsrummet.

P - Du har tagit av dig byxorna och hämtar en banan.....?
M - Vaa.. ja?

tar inte lång tid innan jag brister ut i asgarv.

i min familj har vi humor :)  nej men nu ska jag bädda ner mig framför tvn, med banan,mackor & ramlösa. Mums!

Kommentarer
Postat av: tina, tina

hahahahhahhhahahh!

2009-10-13 @ 21:30:25
Postat av: Mila

Hahahahaha, XD

2009-10-13 @ 22:40:38
Postat av: Emma

sv. den är från odd molly, men jag har köpt den från min kompis så det är förra årets modell. vet inte om den finns i år x/

2009-10-14 @ 10:59:15
URL: http://nordahlochshorty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0