testinho

Jag har insett att min senaste kyss:            var på fyllan..
Jag pratar: alltid..
Jag tycker om: pojkar hihi! 
Jag avskyr när folk:            är dryga..
Min bästa vän är: några få.
Min första vän heter: M&M
Kärlek är: Komplicerat men underbart..
När jag borstar tänderna: Kollar jag mig alltid i spegeln.
När jag lagar mat: äter jag alltid upp det efter.
Jag tänder på: ljuuus, grr!
Det sexigaste yrket är: Hockeyproffs.
Det är charmigt när: man är charmig.
Jag är rädd för: att bli lämnad/sårad.
Den värsta känslan är: ångest, lätt!!
Den bästa känslan är: lycka, kärlek!
Jag är bäst på: Sova.
Jag är sämst på: att hålla in tårar..
Om jag va ett djur skulle jag vara: kattunge, hundvalp...
Jag kommer alltid att vara: bäst.
Det finaste som finns är: kärlek inom alla riktningar..
I somras: hade jag sommarlov.. mohaha!
Sist jag grät var: idag till One tree hill, buhu!
Jag kan: göra allt jag vill.
Jag kan inte: tänka alla gånger..
När jag vill tänka går jag: på promenad..
När jag bakar så bakar jag: oftast kladdkaka eller chokladbollar :)
Min mobiltelefon är: helt störd, överladdad ??
När jag vaknar på morgonen: vill jag bara somna om..
Innan jag går och lägger mig: ställer jag väckar klockan..
Just nu tänker jag på att: allt möjligt..
Bebisar är: så grymt söta!!
Idag har jag: gått i skolan.. boring!
Ikväll ska jag: chilla med livet!
I morgon kommer jag: gå i skolan och gymma..
Jag vill verkligen: att det ska ha gått 21 dar nu!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0