feels like forever

tja tja tja tja osv. Men aa går skit bra med tentan eller inte. antigen orkar jag inte eller så är det så att jag glömt böker i skolan. men söta underbara Katti ska hjälpa mig imorgon. I'm Saved by an angel! thank you.. sen måste jag skriva klart tenta 1 också. men aa känns iaf som jag kommer klara det till slut nu vill jag bara vila.. kolla tv sen sova. sov igen när jag kom hem idag, shit vad trött jag är. pappa undrar vad det är med mig. var sur och trött när jag vakna så pappa gick och köpte lussebullar till mig tack älskade pappa!! det gjorde min dag. har precis tryckt i mig min tredje. tjooooockis.


gammal bild på mig och pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0