You can't break a broken heart . .

kom precis hem, måste städa eftersom min duktiga 18åriga bror inte har gjort de, ibland undrar jag hur han ska klara sig när han flyttar ut? utan mig?  hm det får vi väl se när väl tiden är inne. . men aa jag är så duktig! så de så. har ju gjort klart nästan alla läxor så känner mig ganska fri. skööönt! One tree hill i kväll 18.05 lääängtar! fast jag typ ser olika avsnitt varje gång. fast spelar ingen roll älskar alla avsnitt. bästa serien genom tiderna!!  skolan börjar imorgon ganska så taggad men ändå inte, skönt att återvända till vardagen, denna vecka är ganska vanlig inget speciellt. sen nästa helg kommer Svante hit! wooohooo party. fan vad kul seriöst längtat haha.  längtar även till 14/12, gaaah!  men ska försöka slita mig från datan vilket jag vet inte kommer funka men puss så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0