The end where I begin

Från och med nu.  ska jag göra allt som får mig att må bra.. ska skippa alla falska onödiga personer, ska hålla mig till dem positiva människor som står mig nära. jag kommer aldrig glömma dem stunder jag mått som dåligast då jag inte trott att det gick att fixa, tänkt att "ja, nu kommer jag aldrig kunna resa på mig.." men jag gjorde det, jag gjorde det som jag trodde var omöjligt och det är bara tack vare alla mina underbara vänner och min underbara familj som jag gjorde det.. tack för att ni finns vid min sida. jag har fyra stycken väldigt nära vänner det är dem jag kallar bästa vänner & jag tror dem vet vilka dem är. jag har dem och några andra 'nära' vänner, fler än så behöver jag inte.. varför ha många vänner och vissa av dem får dig att må dåligt när du kan ha vänner som alla får dig att må bra.. kom ihåg någonting för att kunna älska någon annan måste du älska dig själv först!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0