Klar.

åtminstonde med min Filmuppgift. nöjd! 5 sidor. inte illa pinkat. ska nog vila mina ögon ett tag sen är det bara att sätta igång med matteboken och lite naturkunskap tror jag nog. spännande och se om jag kan koncentrera mig. måste! men nog om plugg i bloggen, ehm aaaa ?`. . . . idag är det lördag, kul! ikväll är det Freaky friday borde inte den varit igår(?).  gah är typ ganska trött, usch var tvungen att meddela min träna inom cheer att jag inte kommer imorgon, hatar att missa har inte gått på dem två senaste träningarna , jävla pitt för att vara sjuk . . men har man dåligt immunförsvar så har man! piggade upp mig med lite WIPE OUT US imorse sjukt roligt. but se ya later alligator.


skulle vilja testa på det någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0