Italian stallion

pappa kommer hem och berättar hur alla frågar efter David på jobbet, "hur ska vi klara oss utan italienkillen?" "var är David?"... gaah nu saknar man honom ännu mer, kommer inte bli lika kul att jobba nästa gång, men fyfan sluta tänk så martina!! snart flyger vi till er i Italien vänta er en otrolig resa.. vi ses snart.  nu har jag sett klart på allt jag skulle se, och jag är proppmätt av allt godis så jag skulle kunna spy, ska nog gå och lägga mig snart! fast vet att de nog inte kommer bli så trots allt mohaha.. dock måste jag upp 8 för att ringa mig sjuk till skolan. uuuurk! life is life. helgens planer är trevliga. mer får ni veta närmare lördag. Puss på er alla och ha en säker natt(glöm inte kondomen)


What is really going on.. ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0