förlossning

jag kollade precis på förlossningskliniken det var helt otroligt, hur dem räddade små barn och hur dem föddes åå, aa allt. det får en verkligen att uppskatta att man är här idag. tänk att vi alla varit en liten ömtålig bebis. aså får inte ens fram ord för hur otroligt det var att se, alla dem där känslorna som kommer fram hos dem nyblivna föräldrarna, barnets första skrik, navelsträngen. allt de är bara så vad ska man säga mänskligt haha nej men sjukt sjukt sjukt amaziiiing!  tänk att jag växt ungifär 120cm och gått upp 56 kilo sen den 2 juni 1993 klockan 13.29 jag är helt frisk och lever ett fantatiskt liv! ett litet liv har utvecklats. tack mamma för att du bärde på mig i 9 månader. du är värd mer än guld! love you .  
ett litet ps. är det inte helt otroligt att prick 16 år och två timmar (&någraminuter) 2juni2009 födds mitt kusin barn, jag tycker det är ganska otroligt, jag delar denna dag med dig me glädje! lillfisen.

iallafall det jag ville komma fram till är att förlossning är en otrolig upplevelse, jag ser verkligen framemot det om typ 15 år !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0