dålig uppdatering, men här ett inlägg till kvällen.

lever lovar! idag började jag 0950, sköönt men började tyvärr med Matteprov vilket gick sisådär. . inget vi behöver ta upp. sen flöt dagen på hade boxning på idrotten blev kind of tired, så ringde bror min och frågade om han och hans kompisar kunde hämta mig och yes sir dem var så snälla att dem kom ända till huddinge och hämtade mig, skönt slapp man åka en tråkig buss. rock n' roll i bilen eller mer hip hop men aaaaaa :) sen när jag kom hem somnade jag sov två och en halv timme typ så jävla skönt, kände mig ganska duktig också för pluggade en timme woooooohooo! nu har jag kollat klart på One tree hill som vanligt och ska sussa sött, redan nu för trotts min eftermiddags sömn är jag grymt trött. hum ?  

"Du får mig att känna något konstigt på ett bra sätt? hur funkar det."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0