as-hole..

vaknade vid halv elva, imponerande! trodde klockan var mycket mer.. efter som jag inte somnade förrens halv två, vaknade igen vid 2 var vaken lite då och då för att se VMA men orkade inte hålla ögonen öppna så somnade men vaknade återigen klockan halv fem av att brorsan stängde av tvn. Men aa trodde aldrig jag skulle orka va uppe så länge men eftersom min fru ringde mig klockan elva kunde vi ju inte låta bli att snacka i två timmar, haha! plus ett antal sms. men dum som jag är går jag och lägger mig en halvtimme innan showen började ändå ..  idag måste jag plugga, och gå ner till centrum för att handla fiskbullar något man tydligen ska äta när man är sjuk? blir hemma imorgon också*sadeye*, för måste ringa doktorn imorgon. vill absolut inte smitta någon ifall jag är i den zonen.  men jag återkommer, vindpuss från sjukligen martina.

      =     frisk ? ? ? ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0