uttråkad.

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Beiga jeans & stor svart stickad tröja
Vad använder du just nu för skor:  älskade Shepards så varmt och skönt. (måste dock köpa nya)
Favoritfärg på kläder: bläck
Senaste person som
Sov i din säng:
Jag? eller om du menar annan, Minnaaaa.  
Du pratade med: Mamma, tjaffsade lite i telefonen men älskar dig ändå mamma!
Du delade en drink med: Minna/Emma(?)
Du gick på bio med: oj de var en bra fråga sjukt länge sen jag var på bio.
Du gick på stan med: Katti tvillingarna Elias Saadet & Nevena.  
Skällde på dig: Mamma.
Senaste
Låt du hörde:
Smash into you - beyonce? söööööööööög.
Film du såg: crash
Mat du åt: oj länge sen, lunchen i skolan. för 11 timmar sen stackars mage. .
Kram: Saadet.
Puss: Haha, Emma misstolka inte!!
Fest: förra helgen
Känslan: hungrig(magen kurrade)
Ilska: När mamma inte förstod mig.
Resa: gaaah riktiga utomlands var år sen, senaste åka bort var, Gotland I think.
Glädje: jag är alltid glad(förutom var 4de vecka) just nu vill säga.
Dröm: någon konstig säkert.
Boken du läste: Tusen strålande solar(tror jag den heter vi läser den just nu i skolan)
Personen du träffade: ehm? Pappa bror och Adam. ?
Personen du pratade i telefon med: Mamma.
Personen du fick sms av: Idol(eftersom jag röstade på Eddie!)
Gången du åt en 7-eleven korv: aldrig gjort.
Gången du var utomhus: vid 6-7 tiden.
Gången du sov: natten som var.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: år och dar sen..
Saken du köpte: Iskaffe.
Om dig

Namn: Martina Margareta Lissäng
Ålder: hela 16 sommrar
Smeknamn: Marra, Maris, Blondin(?) av vissa puckon.
Syskon: en storasyster och en storebror
Sysselsättning: just nu? chillar med galen mens värk!! moooorrr.
Bra egenskaper: jag är glad och roooolig haha nej men vettefan . .
Dåliga egenskaper: lättirriterad,
Linje/klass: TEDE09
Hårfärg: blont
Ögonfärg: Blå/Gröna.
Skostorlek: 38/39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0