tråkigt

Har du glasögon/linser: inget av de
Har du/haft tandställning: Nej
Hur gammal va du när du förlorade oskulden: 15
Har du pojkvän? Nej, lever singel livet!
Har du sex idag: neeej
Är du kär? nope
Äter du p-piller?: Yes..
Röker du? Fest röker.
Snusar du? naaaaaaj.
Har du mobil: nej... , vafan tror du ?
Hur många sms får du varje dag?: oj hundra minst ;)
Hur många telefonsamtal får du: kuungen brukar ringa mig ibland.
Är du slarvig eller pedant: hm, lite av vardera
Vad består din garderob av: har ingen, har en byrååååå
Vad sa du senast: kommer inte ihåg, sjöng tror jag..
Saft eller alkohol: hmm, båda.
Favorit plats: Leksand.
Fordon: bil & moppe.
Cafe: ..
Brukar du titta på dig själv i spegeln: hela tiden.. ?
Är du blyg?: nej kan jag inte påstå....
Är du omtänksam?: iblaand
Är du Smart?: oja.
Hur mycket pengar har du varje månad?: så det räcker.
Några piercingar?: öronen och naveln.
Egen dator?: yes, sitter vid den nu ..
Vilken svärdom använder du mest: jävla
Har någon av dina vänner barn?: yeah
Vill du ha barn: ja klart, när jag blir äldre.
Kan du vissla?: JA!
Tror du på horoskop: ja.
Vilken årstid gillar du mest: sommar tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0