I don't wanna make the same mistake I did last time.

god kväll.  Börjar komma tillbaka på spåren igen, skönt! halsen är alldeles snart frisk och hela jag med. lite trött bara men imorgon är det hela nog över. ännu en gång skönt! ikväll har jag bara legat i sängen och degat sönder.. med bilar och sprite. imorgon blir det att inhandla tågbiljetter till Dalarna med Tim, vilket får mig att lääängta till torsdag, då åker vi upp. komiskt att vi båda åker upp till våra barndomskompisar, som vi inte visste innan men dem är grymt bra kompisar.. funny thing! dagarna där uppe kommer vara underbara och är bara glad att få umgås med mina älskade barndomskompisar!! juste flyttade möttet med R på mitt gym, till onsdag eftersom jag varit sjuk har jag inte gymmat på hela veckan och kommer inte göra denna heller så aa. på onsdag kl 14.00.. kom ihåg det nu MARTINA!! nej men hej på er!


it's out it's like the time capsule.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0