Back to reality *ERROR*

spyyyr på sthlm redan ändå har jag inte varit hemma mer än 2 timmar, fyfan vad åångest vill bara tillbaka !! När jag kom i fredags visste inte min käraste barndomskompis som fyllde år att jag skulle komma han blev chockad men fyfan vad kul de var haha, festen var grymt rolig tills slutet när några idioter inte hade mer vett i huvudet, och förstörde allt, många som var förbannade blandtannat jag hah. På lördag var det chill på dagen sen drog Madde och Julia till borlänge och jag Micke & Fredrik åkte runt över allt på deras vad dem kallar moppar men jag kallar det cross! efter ett tag bestämde dem sig för att äta pizza, vi träffade fler. efter det drog vi till lillstugan och chillkrökade, kommer upp bilder. sedan drog de in mot Leksand staden hehe, efter det var det att snarka gott. Åker förhoppningsvis upp över halloween!! vill bara tillbaka ... NU!!!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0