meet me halfway

gooooo me ! fick in ett bidrag 150:- från min älskad mormor! så jävla snäll. men mina morföräldrar ställer alltid upp så visste att jag kunde räkna med dem. love you both!! sen ett ps. tycker ni är sjukt snåla sverige seriöst!!!!!!!!! en fucking hundring kan man iaf skänka. för ni kommer ändå tänka om, om ni själva drabbas av sjukdomarna, ja? men då är det försent. då är det så att forskningen inte kommit någonstans för att ni är så snåla. tänk på det! har ni ett hjärta så skänk 100 kr iaf.
Men men.. nu sitter jag hemma det bubblar i magen efter all choklad jag druckit... usch! juste har tid för att fixa naglarna den 8.onde wiho! :) sen ska jag beställa tid när jag kommer hem från resan den 29.onde eller blir väl den 30.onde för de ska vara innan nyår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0