I can't go any further then this

nej men typ hej ?..  what's upppppppp! själv sitter jag framför datan men kanske ni förstår... ellörrr? iaf idag har jag kommit hem från Elias sen duschat och mött mamma gav henne en godie bag från fekken igår :) love my mami! idag är planerna så att jag ska hem till Emma för promenad lussebullar och skvallerish! mjau, så mys! nu är det bara två veckor kvar tills jag lämnar er i kära sverige, helt anonym åker jag ingen mobil och inget internet(FB,MSN) så skööööööönt! dock kommer jag ju såklart ringa min älskade Mamma, släkt och närmaste vänner på självaste jul afton. mami oftare! hihih... nu orkar jag inte skriva längre. ciao bellaos!

Kommentarer
Postat av: Madde

hur länge blir ni borta? :D

2009-11-29 @ 11:34:16
URL: http://magnificent.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0