Dominikanska Republiken.

Tja fan! idag har jag varit hos farmor på kyrkogården, på fika hos mormor&morfar, sedan mys middag/kväll med mamma! sjukt bra söndag med andra ord. men usch vad jag kommer sakna släkten, speciellt mamma och syster. ffy blää. men tur att telefonen finns då :) är sjukt taggad för resan, är upp 7 imorgon åker hemifrån 8 är vid arlanda 9 typ, sen bär det av flyget lyfter 11. woho! är framme 22.00 svensk tid men vid 5 tiden på dagen där borta. detta blir nog bland mina sista inlägg i denna blogg. Ni får ha det så bra, GodJul & GottNyttÅr!! Kram Martina.


Kommentarer
Postat av: Madde

Fyfan va härligt tjejen! Så jävla avundsjuk!!!

Tråkigt att du ska sluta blogga. Men ha det fucking bäst i värmen! Big love/ M.Hallin <3

2009-12-14 @ 21:41:26
URL: http://magnificent.devote.se
Postat av: C&T

saknar dig underbara! Viva la paradise vi gillare <3

2009-12-23 @ 22:29:10
Postat av: Jeanette

Varför ska du inte blogga mer här?



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig dag!

2010-01-26 @ 16:05:51
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0